איראן מודיעה על ההרוגים הראשונים בפיצוץ הענק בנמל בעיר בנדר עבאס: לפחות ארבעה בני אדם נהרגו. מספר הפצועים חצה את ה-500.
באבאכ מחמודי, ראש ארגון ההצלה הלאומי של איראן, הודיע על דבר ההרוגים בשידור בטלוויזיה הממלכתית.
חוסיין זפארי, דובר ארגון ניהול המשברים של איראן, רמז כי מקור הפיצוץ, שארע סמוך לשעה 12:00 (11:00 שעון ישראל), הוא באחסון לקוי של חומרים כימיים במכולות בנמל שאהיד רג'אאי.
"סיבת הפיצוץ הייתה החומרים הכימיים שבתוך המכולות", אמר לסוכנות הידיעות האיראנית ILNA. "זאת לאחר שלפני כן מנהל ניהול המשברים הארצי התריע בפני הנמל במהלך ביקוריו על אפשרות לסכנה".
עם זאת, דובר ממשלת איראן אמר כי למרות שהחומרים הכימיים ככל הנראה גרמו לפיצוץ, בשלב זה לא ניתן לקבוע באופן ודאי את הסיבה המדויקת.
- הפיצוץ בנמל שאהיד רג'אאי בעיר בנדר עבאס שבדרום איראן, 26 באפריל 2025
- הפיצוץ בנמל שאהיד רג'אאי בעיר בנדר עבאס שבדרום איראן, 26 באפריל 2025
- הפיצוץ בנמל שאהיד רג'אאי בעיר בנדר עבאס שבדרום איראן, 26 באפריל 2025
- הפיצוץ בנמל שאהיד רג'אאי בעיר בנדר עבאס שבדרום איראן, 26 באפריל 2025
- הפיצוץ בנמל שאהיד רג'אאי בעיר בנדר עבאס שבדרום איראן, 26 באפריל 2025
- הפיצוץ בנמל שאהיד רג'אאי בעיר בנדר עבאס שבדרום איראן, 26 באפריל 2025









תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו