פדוי השבי עידן אלכסנדר פרסם היום סטורי ראשון מאז שוחרר אתמול מהשבי.
בתמונה שפרסם נראה אלכסנדר כשבקבוק בירה בידו, לצד הכתובת Home sweet home.
"אין כמו בבית": עידן אלכסנדר בפוסט ראשון מאז חזרתו מהשבי@Itsik_zuarets pic.twitter.com/E3XuQkaZVK
— כאן חדשות (@kann_news) May 13, 2025

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו