שר החוץ של גרמניה הביע את זעזועו מהרצח של שני עובדי שגרירות ישראל בוושינגטון הבירה הבוקר. "שום דבר לא יכול להצדיק אלימות אנטישמית. אני מזועזע מהרצח הנפשע של שני עובדי שגרירות ישראל בוושינגטון", כתב יוהאן ואדפהול ברשת X.
Antisemitische Gewalt ist durch nichts zu rechtfertigen. Ich bin schockiert über den heimtückischen Mord an zwei Mitarbeitern der israelischen Botschaft in #Washington. Lieber @gidonsaar, in Gedanken bin ich bei den Kollegen des @IsraelMFA & den Familien der Getöteten.
— Johann Wadephul (@AussenMinDE) May 22, 2025


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו