אופיר אנגרסט, אחיו של החייל החטוף מתן אנגרסט, נאם בכיכר החטופים בתל אביב ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו על כך שאף חייל ישראלי לא הוחזר מהשבי, למעט עדן אלכסנדר, אזרח ישראלי-אמריקאי ששוחרר על ידי חמאס כמחווה לבית הלבן.
"תמונת הניצחון היחידה תהיה כשתחזירו חייל ציוני ישראלי עטוף בדגל כחול-לבן, שאין לו אזרחות זרה", אמר. "כי עד עכשיו החזרת אפס".
אנגרסט סיפר כי נתניהו אמר לו בפגישה שהוא לא ידע על מצבו הקשה של מתן: "התקפי אסתמה אחרי חקירות ועינויים קשים, עיניים שחורות ושברים בפנים, ואובדן הכרה מספר פעמים כשעלו איתו אל פני הקרקע רגע לפני שנחנק למוות".
בר גודארד, בתו של החטוף שנהרג מני גודארד, אמרה: "המדינה שלנו החליטה לא להחזיר את החטופים הביתה".
היא קראה לממשלה לקבל "החלטה אמיצה, מוסרית ואנושית – לסיים את המלחמה ולהחזיר את כולם הביתה. במקום זה, אנחנו גוררים את עצמנו למלחמה אינסופית. שמים את הנקמה לפני הצלת החיים".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו