קרן הסיוע ההומניטרי לעזה (GHF), הנתמכת בידי ארה"ב וישראל, הודיעה כי פתחה היום שני מוקדי חלוקה חדשים והעבירה למעלה ממיליון מנות מזון.
לפי ההודעה, בעיירה תל סולטן שבשכונה הסעודית, סמוך לגבול עם מצרים, חולקו יותר מ־15 אלף ארגזי מזון. באזור ואדי עזה שבמרכז הרצועה חולקו למעלה מ־8,500 ארגזים נוספים.
בסך הכול, נמסר מהקרן כי עד כה חולקו 11,495,902 מנות מזון בכ־192,480 ארגזים.
האתר בתל סולטן הסמוך לחוף, המוכר גם כ־SDS1, לא נפתח היום. הקרן מסרה כי בשל איומים מצד חמאס והיעדר יכולת להבטיח את ביטחונם של האזרחים הוחלט שלא להפעילו.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו