מאבטחי משרד האוצר אמרו למפגינים השוהים באוהל מחאה מחוץ לבניין כי אינם רשאים להיכנס למקלט כאשר נשמעת אזעקה – כך לפי סרטון שפורסם ברשת X על ידי כתב חדשות 13, רביב דרוקר.
בסרטון נשמע אחד המפגינים מתווכח עם מאבטח דרך אינטרקום, וטוען כי לפי החוק יש לאפשר לציבור להיכנס לבניין בזמן אזעקת צבע אדום. הוא הוסיף כי לו ולחבריו ניתנה מראש הרשאה לכך.
"עוד רגע יהיו טילים, אנחנו ברחוב", אומר המפגין. המאבטח משיב כי רק עובדי המשרד רשאים להיכנס, והמפגין עונה כי המאבטח "מסכן את חיי".
כשיש אזעקה, האנשים במאהל המחאה שהקים יעקב גודו, אבא של טום גודו ז"ל, מבקשים מהמאבטחים של משרד האוצר להיכנס למרחב המוגן שבפנים. המאבטחים מסרבים (!) ואומרים שישכבו על המדרכה עם הראש בין הידיים. איזה גועל. pic.twitter.com/XKWGVdHYXZ
— Raviv Drucker (@RavivDrucker) June 14, 2025

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו