ראש האופוזיציה יאיר לפיד הודה לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בעקבות תקיפות חיל האוויר האמריקאי על מטרות גרעין באיראן.
"זהו לילה היסטורי עבור כל המזרח התיכון. תודה לנשיא טראמפ. תודה לארצות הברית. איראן גרעינית היא איום על העולם כולו – הלילה נמנע מרוץ חימוש גרעיני במזרח התיכון", אמר לפיד בהצהרה.
המתקפה ההיסטורית של ארה"ב באיראן מחזקת את ביטחון העולם, המזרח התיכון וישראל.
אנו מודים לנשיא טראמפ והממשל האמריקאי כולו על ההובלה, הנחישות ועמידתם לצד ישראל במערכה בכלל, והלילה בפרט.
לפנינו עוד ימים מאתגרים. אני מבקש מכל אזרחי ישראל – להמשיך להישמע להנחיות. יחד נעבור את הימים…
— בני גנץ – Benny Gantz (@gantzbe) June 22, 2025


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו