ראש הממשלה בנימין נתניהו גילה על התקיפה האמריקאית באתרים הגרעיניים של איראן "לפחות 24 שעות מראש", כך אמר גורם ישראלי לזמן ישראל.
אותו גורם הוסיף כי ישראל לא צופה הסלמה דרמטית מצד איראן: "אנחנו מצפים לעוד מאותו הדבר, כמו מה שהם עשו הבוקר".
לדבריו, ישראל מוכנה לסיים את מסע ההפצצות אם איראן תסכים לפרק את תוכניתה הגרעינית: "זה תלוי באיראן, לא בנו. נשמח לסיים את זה עכשיו – אם יושג הסכם בסוף, ישראל תהיה מרוצה מהתוצאה".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו