ראש המועצה האזורית אשכול מיכל עוזיהו מסרה בתגובה לשיגורים מעזה לעבר העוטף בימים האחרונים ואחרי הפגיעה בקיבוץ נירים:
"אנו לא נשלים עם המצב של המשך ירי לשטחנו, ומצפים לתחקור הכשל שבגינו לא בוצע יירוט. דורשים נחישות בשינוי המציאות הביטחונית, ואין לנו ספק גם כעת שיש לעשות הכל כדי להגיע לעסקה שתסיים את הלחימה, ותחזיר את יקירינו הביתה, עכשיו".
כזכור, בשבוע שעבר אישרה הממשלה את חזרת התושבים ליישובי העוטף ובהם נירים, וקבעה כי "אין מניעה ביטחונית" לשוב לאזור.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו