היעד הסופי של ישראל בעזה הוא ש"חמאס לא יהיה עוד", אומר גורם ישראלי בכיר בוושינגטון.
"חמאס פורק. הוא הניח את נשקו. אנשיו ויתרו. המנהיגים הוגלו. כוח אחר השתלט על השטח ומונע שימוש בנשק".
"צריך להיות שם מנגנון שמנהל את החיים", ממשיך הגורם.
"יכול להיות שבשלב מסוים, זה אנחנו", הוא אומר. "אני לא בטוח שאם לא נהיה שם בשלב כלשהו, נוכל להעביר את זה למישהו אחר".
עוד אמר הגורם כי ישראל משוכנעת שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ רציני בנוגע לעידוד הגירה מרצון של תושבי עזה.
"מהלילה אני משוכנע בכך", הוא מוסיף. "התוכנית חיה. מה שנדרש זה תיאום אופרטיבי – לא רק לגבי המטרות, אלא גם איך משיגים אותן. וזה מה שדיברנו עליו. הרצון קיים".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו