מצרים וקטאר פרסמו הצהרה משותפת שבה הדגישו כי מאמצי התיווך נמשכים, חרף הודעת ארה"ב וישראל על משיכת צוותי המו"מ מדוחה בעקבות אכזבה מתגובת חמאס.
לדברי המדינות, "ארה"ב וישראל החזירו את צוותי המשא ומתן רק לצורך התייעצויות לפני חידוש הדיאלוג", והבהירו כי מדובר במהלך שגרתי ב"מו"מ מורכב מסוג זה".
עוד נמסר כי בסבב השיחות האחרון הושגה התקדמות מסוימת, וכי מצרים וקטאר ממשיכות לפעול להשגת הסכם הפסקת אש בעזה ושחרור החטופים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו