שר החוץ גדעון סער גינה היום את המתקפות האחרונות שביצעה רוסיה בכמה רובעי מגורים בקייב, שלדבריו, פגעו בביתו של עובד שגרירות ישראל.
"אני מגנה את התקיפות הרוסיות נגד שכונות מגורים בקייב, שהובילו לאובדן חיים עצום וטרגי", כתב סער ברשת "אקס" והוסיף כי שוחח זה עתה עם מזכיר שגריר ישראל באוקראינה, שביתו נפגע במתקפות.
"אנחנו קוראים לשלום יציב וארוך טווח, שיבטיח ביטחון לאוקראינה", מסר סער.
הדברים נאמרו כשבועיים לאחר פגישתו של סער עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בקייב, שבה הודיע שירושלים וקייב משיקות דיאלוג אסטרטגי בנושא האיום האיראני, וגינה את תקיפות רוסיה נגד אזרחים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו