כיכר החטופים בתל אביב מתמלאת כעת במאות בני אדם עם פתיחת הנאומים של יום השביתה, כשצעדה יוצאת לדרך בצמוד לכיכר. איילת גולדין, אחותו של הדר גולדין – קצין צה"ל שנהרג בעזה וגופתו מוחזקת בידי חמאס זה 11 שנה – נרגשת: "באתי לכאן מהגולן, ובכל צומת ראיתי אנשים", היא אומרת.
בקריאה לישראלים לצאת לרחובות היא מוסיפה: "החטופים הם הלב של החברה הישראלית. אנחנו חייבים להחזיר אותם כדי לשוב לעצמנו ולערכינו".
נגה, דודתו של החטוף אלון אהל, מספרת כי היא שולחת לו כוח בכל יום מחדש.
"קשה לי מאוד, אבל זה כאין וכאפס לעומת מה שהוא עובר", היא אומרת. "אנחנו לא יכולים להפסיק להילחם בשבילם. להציל אותם פירושו להציל את עצמנו".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו