שר החוץ הסורי אסעד א־שיבאני נפגש אתמול בפריז עם משלחת ישראלית כדי לדון בחיזוק היציבות באזור ובדרום סוריה, כך דיווחה סוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאנ"א.
בכירי סוריה וישראל מנהלים מגעים בתיווך אמריקאי במטרה להביא לרגיעה בדרום סוריה.
לפי סאנ"א, הדיונים בין שני הצדדים התמקדו בהפחתת המתיחות ובאי־התערבות בענייניה הפנימיים של סוריה.
בפגישה נדון גם חידוש הסכם הפרדת הכוחות משנת 1974 בין ישראל לסוריה, שהקים אזור חיץ של האו"ם ברמת הגולן.
זהו המפגש השני בין הצדדים בבירה הצרפתית בתוך פחות מחודש, לאחר שביולי סוכם להמשיך את השיחות, היות שלא הושג הסכם סופי על צמצום המתיחות בדרום סוריה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו