חמש התצפיתניות של צה"ל שנחטפו ב־7 באוקטובר 2023 ושוחררו מהשבי בינואר השלימו את שלב השיקום האינטנסיבי והחלו את שלב ימי המעקב התקופתיים, כך נמסר מהמרכז הרפואי רבין. לירי אלבג, קרינה ארייב, אגם ברגר, דניאלה גלבוע ונעמה לוי יעברו כעת למעקב ארוך טווח לצד טיפול קהילתי.
התצפיתניות לשעבר עברו בדיקה רפואית, בדיקות דם והערכות מקיפות בתחומי הפיזיותרפיה, הריפוי בעיסוק והתזונה. על בסיס תוצאות הבדיקות תגובש להן תוכנית טיפול אישית לטווח ארוך.
לסיום, שחזרו התצפיתניות את תמונת החיבוק מיום שחרורן.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו