שר החוץ של איראן, עבאס עראקצ'י, אמר כי איראן וארצות הברית עדיין לא הגיעו לשלב שבו ניתן לקיים שיחות גרעין "אפקטיביות", כך דווח בתקשורת הממלכתית.
"משא ומתן עם ארה"ב חייב להתקיים בזמן שלו. לכל משא ומתן יש זמן מסוים שנקרא 'בשלות המשא ומתן', והוא חייב להגיע לשלב הזה כדי שיתקיים", אמר עראקצ'י.
"לדעתי, עדיין לא הגענו לנקודת הבשלות שבה ניתן יהיה לקיים משא ומתן אפקטיבי עם ארה"ב", הוסיף.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו