שר החוץ הצרפתי ז'אן־נואל בארו אישר כי בשבוע הבא יתקיימו שיחות בין איראן למעצמות אירופה על תוכנית הגרעין האיראנית.
"זה עתה קיימנו שיחה חשובה עם מקבילנו האיראני עבאס עראקצ'י, שבה השתתפו עמיתיי דייוויד לאמי, שר החוץ הגרמני יוהאן ואדפול, והממונה על חוץ וביטחון באיחוד האירופי קאיה קאלאס, בנוגע לתוכנית הגרעין ולסנקציות נגד איראן שאנו מתכוננים להטיל מחדש", כתב בארו ב־X.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו