התקיפה הקטלנית אתמול על בית החולים נאסר ברצועת עזה היא "בלתי מתקבלת על הדעת לחלוטין" – כך נמסר בהצהרה של הזרוע הדיפלומטית של האיחוד האירופי.
"אזרחים ועיתונאים חייבים להיות מוגנים על פי המשפט הבינלאומי", נמסר משירות הפעולה החיצונית של האיחוד האירופי. "האיחוד האירופי שב וקורא לישראל לכבד את המשפט ההומניטרי הבינלאומי ולוודא שיתבצעו חקירות על התקיפות הללו, תוך ציון הודעת הרשויות בישראל כי תתבצע חקירה מקיפה. היו יותר מדי אבדות בנפש בסכסוך הזה".
על פי דיווחי תקשורת ומשרד הבריאות בעזה, הנתון לשליטת חמאס, בתקיפה אתמול בבוקר נהרגו לפחות 20 בני אדם, בהם חמישה עיתונאים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו