המשטרה עצרה תושב אור עקיבא, בן 42, בחשד שהשחית קבר צבאי בבית העלמין בעיר ושרף דגל ישראל מעל למצבה – כך נמסר מגופי האכיפה.
שוטרי תחנת חדרה קיבלו בסוף השבוע דיווח על הקבר שחולל ואיתרו את החשוד בתחילת השבוע. הוא נעצר לחקירה והובא לבית המשפט, שם הוארך מעצרו עד מחר – כך מסרה המשטרה.
לפי דיווח ב־ynet, לחשוד במעשה רקע נפשי קודם.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו