שר החוץ גדעון סער אמר כי איראן לא ויתרה על מטרתה להשיג נשק גרעיני, לאחר שמדינות אירופה החתומות על הסכם הגרעין מ־2015 הודיעו כי הן מתחילות בהליך הפעלת מנגנון הסנקציות המכונה "סנאפ־בק" נגד טהרן.
בפוסט ברשת הטוויטר כתב סער כי חזרת הסנקציות היא "בלתי נמנעת".
הוא כינה את המהלך של מדינות ה־E3 "צעד חשוב במערכה הדיפלומטית נגד שאיפות הגרעין של המשטר האיראני".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו