שמונה פעילים נגד המלחמה נעצרו לאחר ששפכו דליי צבע אדום מול ביתו של הרמטכ"ל אייל זמיר בהוד השרון.
עשרות מפגינים התאספו במקום עם כרזה שעליה דיוקנו של זמיר לצד הכיתוב: "אתה מתנגד לכיבוש עזה, הגיע הזמן לסרב". לאחר מכן שפכו צבע אדום על הכביש והקיר הסמוך.
בתנועת "עומדים ביחד" הסבירו כי הצבע האדום מסמל "את נהרות הדם שיישפכו אם ישראל תכבוש שוב את עזה, תסכן את החטופים ותהרוג חפים מפשע".
לפי המשטרה, חמישה מפגינים נעצרו במקום בחשד לגרימת נזק לרכוש, ושלוש נשים נוספות נעצרו מאוחר יותר, מה שהעלה את מספר העצורים לשמונה. בתנועה טענו כי אחת מהן כלל לא השתתפה במחאה, אלא נעצרה משום שנסעה ברכב ששימש להבאת הצבע לבית הרמטכ"ל.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו