לרגל יום השנה החמישי לחתימת הסכמי אברהם, סגנית שר החוץ שרן השכל יוצאת לאבו דאבי, כך נמסר מלשכתה.
ביקורה נועד "להמשיך ולחזק ולהעמיק את היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, להרחיב את שיתופי הפעולה בתחומים הכלכליים, הפוליטיים והביטחוניים, ולקדם את הרחבת הסכמי אברהם למדינות נוספות במזרח התיכון ובעולם", לפי הודעת הלשכה.
במהלך ביקורה תפגוש השכל את יו"ר ועדת החוץ והביטחון של איחוד האמירויות, עלי רשיד א־נועיימי, את שרת המדינה במשרד החוץ נורה אל־כעבי ואת שרת המדינה לשיתוף פעולה בינלאומי רים אל־האשמי.
משלחת המתלווה אליה תשתתף בכנס בינלאומי של רשת ההנהגה האירופית, שבו תישא השכל את נאום הפתיחה בנושא הרחבת הסכמי אברהם.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו