שר החוץ גדעון סער אומר בקרואטיה כי ישראל "אמרה כן" להצעתו האחרונה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לעסקת שחרור חטופים והפסקת אש בעזה.
"המלחמה בעזה יכולה להסתיים מחר", אמר סער.
לדבריו, ישראל מוכנה לקבל עסקה שתביא לסיום המלחמה "בהתבסס על החלטת הקבינט", כשהממשלה מציבה שני תנאים להפסקת הלחימה: שחרור כל החטופים ופירוק חמאס מנשקו.
פירוז חמאס, הוסיף סער, "יבטיח עתיד טוב יותר לעזתים, לפלסטינים שם", וכינה את חמאס "בעיה עבור הפלסטינים והאזור כולו".
סער גם בירך את ממשלת לבנון על החלטת הקבינט לפרק את חזבאללה מנשקו, ואמר כי מדובר ב"צעד חשוב מאוד לעתידה של לבנון ולאזור כולו".
"ישראלים ופלסטינים סבלו מספיק", אמר סער. "כל עוד מדינות הטרור הללו קיימות, כל עוד חמאס נותר בשלטון, הסבל של שני הצדדים לא יסתיים".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו