קטאר הודיעה שהיא "מגנה בחריפות" את התקיפה הישראלית נגד ראשי חמאס בדוחה, וכינתה את הפעולה "פחדנית".
התקיפה "כוונה לעבר מבני מגורים שבהם התגוררו כמה מחברי הלשכה המדינית של חמאס", אמר דובר משרד החוץ מאג'ד אל־אנסארי, שהוסיף כי "התקיפה הפלילית מהווה הפרה בוטה של כל החוקים והנורמות הבינלאומיים, ומהווה איום חמור על ביטחונם ובטיחותם של אזרחי קטאר ותושביה".
אל־אנסארי הוסיף כי קטאר "לא תסבול התנהגות ישראלית חסרת אחריות זו והמשך ערעור הביטחון האזורי, ולא כל פעולה שמכוונת נגד ביטחונה וריבונותה".
קטאר חוקרת את האירוע "בדרג הגבוה ביותר", לדבריו.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו