שגריר ישראל בארה"ב יחיאל לייטר אמר כי המלחמה באיראן "תסתיים… כשלא תהיה ישות באיראן שתאיים על האזור".
בריאיון ל-CNN אמר כי המערכה "לא תימשך לנצח".
הוא הוסיף כי התוצאה הזו עשויה להגיע אם המשטר ישנה את גישתו כלפי האזור, אך "סביר יותר שזה יקרה כי לעם האיראני נמאס".
לדבריו, ישראל מחלישה את איראן "עד לנקודה שבה אין להם עוד כוח במשטר הזה". אך כדי להפיל את המשטר, "צריך מגפיים על הקרקע", אבל "אלה חייבים להיות מגפיים איראניים".
"אני חושב שהם בדרך", הוסיף.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו