גורם איראני אמר ל־CNN כי מתקיימים מגעים ראשוניים בין ארצות הברית לאיראן, אך לא מדובר במשא ומתן מלא. לדברי הגורם, היוזמה למגעים הגיעה מוושינגטון, ואיראן מוכנה לבחון מתווה "בר־קיימא" לסיום הלחימה – אם יבטיח את האינטרסים הלאומיים שלה.
הגורם הוסיף כי טהרן אינה מבקשת שיחות ישירות, אך מוכנה להקשיב להצעות שיובילו להסכם, בתנאי שיוסרו כל הסנקציות. עוד אמר כי איראן מוכנה לספק ערבויות שלא תפתח נשק גרעיני, אך עומדת על זכותה להשתמש באנרגיה גרעינית לצרכים אזרחיים.
לפי אותו מקור, המסרים בין הצדדים מועברים דרך מתווכים, והדיונים נועדו להשיג לא רק הפסקת אש אלא הסכם כולל לסיום המלחמה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו