פיקוד המרכז של ארצות הברית החל להפעיל "מנגנון לניטור" הלחימה בלבנון, כדי שלמקבלי ההחלטות יהיה מידע מדויק ובזמן אמת בנוגע לעימות בין ישראל לחזבאללה, כך אמר גורם אמריקאי בכיר בהודעה לכתבים.
אותו גורם בכיר לא פירט אם מנגנון הניטור הזה נפרד מהמנגנון למניעת חיכוך בלבנון שעליו הכריז סגן הנשיא ג'יי־די ואנס מוקדם יותר היום.
חשיפת מנגנון הניטור הגיעה לאחר ששר החוץ של ארצות הברית מרקו רוביו שוחח בטלפון עם מנהיגי ישראל ולבנון בסוף השבוע, אמר אותו גורם.
גורמים ישראלים ולבנונים בכירים ימשיכו לפתח את המנגנון במהלך שלושת ימי המשא ומתן בוושינגטון, שיחלו מחר, אמר הגורם הבכיר.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו