ראש צוות המשא ומתן של המשלחת האיראנית, מוחמד באקר קאליבאף, מתעקש כי מצר הורמוז ינוהל על ידי איראן ויפעל בהתאם לחוקי הבינלאומיים.
"בתקווה שנוכל להפעיל שוב את המצר, מבחינת מעבר, ולהחזיר את השגשוג לכלכלה האזורית והעולמית", הוא אומר.
קאליבאף אישר כי סוגיית שחרור הנכסים המוקפאים, וכן מכירת הנפט האיראני, נדונו בשיחות עם ארצות הברית.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו