שגריר איראן באו"ם בז'נבה דיווח על התקדמות טובה במשא ומתן בין ארצות הברית לאיראן במסגרת השיחות על הסכם שלום בשווייץ.
"עמיתינו המשיכו אתמול לקיים שיחות טובות מאוד בדרג המקצועי", אמר עלי בחרייני, והוסיף כי בימים הקרובים יוקמו שתי קבוצות עבודה שידונו בהסרת הסנקציות מעל איראן ובסוגיות הקשורות לפעילות הגרעין האיראנית.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו