התראה על ירי טילים הופעלה בדובאי, אך זמן קצר לאחר מכן הרשויות אמרו לציבור "להתעלם מהאזהרה הקודמת", אינדיקציה לכך שהיא ככל הנראה הופעלה בטעות.
הודעת הטקסט הקצרה ממשרד הפנים של איחוד האמירויות, הראשונה מסוגה במהלך מלחמת איראן, נראתה כמצביעה על התראה מקרית שנשלחה לציבור. לא היה ברור מיד מה עורר את האזהרה, מעט אחרי 17:15 לפי השעון המקומי.
הרשויות לא פירטו. ההתראה בטלפון הנייד הבהילה רבים בדובאי, הראשונה זה שבועות מאז הפסקת האש במלחמה.
זמן קצר לאחר ההתראה, האמירתים אמרו כי התקיימה שיחת טלפון בין שר החוץ שייח' עבדאללה בן זאיד אל נהיאן לבין שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י. לפי ההודעה, שייח' עבדאללה אמר לעראקצ'י כי איחוד האמירויות "הדגישה את חשיבות המחויבות המלאה" להסכם הזמני בין איראן לארצות הברית.
"דיפלומטיה רצינית ודיאלוג אחראי הם הדרך המיטבית לטיפול בכל המשברים האזוריים והבינלאומיים", נאמר בה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו