הזמן של
Alon Ty
"דרעי מעריך במיוחד את איזנקוט לא בגלל העמדות, שלא תמיד הוא מסכים להן, אלא "בגלל היושרה שלו. מה לדרעי וליושרה? מדובר בעבריין סידרתי ניקלה, גנב שנטל שוחד. אדם שבין השאר הביא עלינו את הסכם... המשך קריאה

"דרעי מעריך במיוחד את איזנקוט לא בגלל העמדות, שלא תמיד הוא מסכים להן, אלא "בגלל היושרה שלו. מה לדרעי וליושרה? מדובר בעבריין סידרתי ניקלה, גנב שנטל שוחד. אדם שבין השאר הביא עלינו את הסכם אוסלו. מוטב לו לחזור בתשובה ולפטור אותנו מעונשו.

איימן עודה הוא לאומן ערבי במסווה של רודף שלום ודו-קיום. בפועל, הוא מייחל לנפילתה של מדינת ישראל. הוא מבקש זכויות, אך עושה הכל כדי למנוע השתתפות ערבים בשרות לאומי, ואף קרא לערבים בגופי ה... המשך קריאה

איימן עודה הוא לאומן ערבי במסווה של רודף שלום ודו-קיום. בפועל, הוא מייחל לנפילתה של מדינת ישראל. הוא מבקש זכויות, אך עושה הכל כדי למנוע השתתפות ערבים בשרות לאומי, ואף קרא לערבים בגופי הבטחון לזרוק את הנשק. אבותיו היו אחמדים, שנרדפו במדינות ערב ורק כאן זוכים לחופש פולחן. הוריו בגדו במורשתם והפכו לסונים. אם הם היו נשארים אחמדים, ספק אם עודה היה מגיע לכנסת.

מדובר בעבריין סדרתי ניקלה, שעושה שירות דב לציבור שמצביע לו. הוא המחסום העיקרי בפני הרפורמה המשפטית, אם יכשירו את השרץ בדמותו של העבריין אריה מכלוף דרעי, זה יבאיש את הרפורמה..
סגירה
בחזרה לכתבה