רשתות השיווק החליטו להוזיל מחירים בכאלף מוצרים. אבל זה קרה בבריטניה
מי שעדיין מצפה ש"יינות ביתן" בתחפושת "קרפור" תהפוך להיות ה"גולן טלקום" של שוק הקמעונאות הישראלי – צפוי להתאכזב ● מדובר, בסופו של דבר, ברשת כושלת ש"קרפור" שימשה בשבילה גלגל הצלה – ועתה נאלצת להתמודד גם עם הוצאות הזכיינות ● בבריטניה, לעומת זאת, הירידה האחרונה במחירי הסחורות בעולם נתנה את האות לפרוץ מלחמת מחירים בשוק הקמעונאות ● פרשנות
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם