לא קלה היא, לא קלה הדרך של הרכבת בגוש דן
סיכום שנה ברכבת הקלה של גוש דן: היא מסיעה כבר 115 אלף נוסעים ביום, אבל זה עדיין רק מחצית מהתחזיות ● עם מנכ"ל שלישי מאז תחילת הקדנציה, המשרד להגנת הסביבה במצב שברירי מאי פעם ● סטודנטים במכללה לבנייה ירוקה התבקשו לעצב תחנות אוטובוס עם הצללה ● ומה הקשר בין יום הולדת 100 לביטחון המזון?

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
זה פשוט צריך להגדיל את תדירות הרכבות ל כל 2 דקות כמו בשעות השיא ברוב השעות
והכי חשוב להפוך את הרכבת לפועלת 24 שעות ביממה כמו באירופה לפחות בימי חול גם עם בתדירות נמוכה יותר
ולעשות סדר בקווים לא הגיוני שיש 3 רכבות ברצף לקרית אריה ואז 3 ברצף לפתח תקווה זה אמור ליהיות לסירוגין ככה שלא משנה לאיפה מישהו רוצה לנסוע הוא לא יצתרך לחכות יותר מ 4 דקות ברוב השעות
אף מילה על הפעלת הרכבת הקלה בשבת?!
כך ליותר אנשים יהיה תמריץ לוותר על האוטו הפרטי, הכבישים יהיו פנויים יותר, יותר ישתמשו ברכבת והחיים של כולנו יהיו טובים יותר.
בנוסף, קל לפתור את בעיית תחנות האוטובוס באמצעות גגון שהולך לשני צדדים, ונטיעת עצים.