אבי עופר, השובת רעב למעלה מחודש בתביעה לשחרור החטופים המוחזקים ברצועת עזה, קרא לחתום על הסכם, שיביא לשחרור כל החטופים: "עם שחרורה המבורך של נועה ארגמני ושלושת החטופים האחרים, חזרתי לספר המבקרים.ות של שביתת הרעב שלנו, ביום ה-24 שלה (מתוך 35 ימים עד כה).
"וכך כתב לנו אז יעקב ארגמני: 'תודה לכולם ובעיקר למעשה הנפלא לגבורה ולנתינה של שני החברים השובתים רעב'.
"אבל היום במיוחד חשוב גם לזכור: נותרו עוד 120 חטופים, חטופות וגופות בידי חמאס. דרישתנו ואף ביתר שאת: עסקה עכשיו, לפני שיהיה מאוחר!".
• כתבתו של תני גולדשטיין: "אמשיך לשבות רעב עד שהממשלה תסכים לחתום על עסקה"


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו