לאחר שראש ממשלת ספרד, פדרו סנצ'ס, כינה את ישראל "מדינת ג'נוסייד" במהלך נאום בפרלמנט הספרדי, ואמר שמדריד "לא עושה עסקים" עם מדינה כזו – משרד החוץ הישראלי זימן את שגרירת ספרד לשיחת נזיפה.
Pedro Sánchez: "Nosotros no comerciamos con un estado genocida". pic.twitter.com/XJz3qoCuRM
— Isaac (@isaacrrr7) May 14, 2025
"בעקבות הדברים החמורים של ראש ממשלת ספרד, פדרו סנצ'ס, שגרירת ספרד בישראל זומנה לשיחת נזיפה במשרד החוץ בירושלים מחר," נכתב בהודעת משרד החוץ.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו