משרד הביטחון יחתום עם הממשל האמריקאי על רכש מטוסי התדלוק החמישי והשישי של חיל האוויר, מתוצרת חברת בואינג.
מדובר בעסקת המשך לרכש שני מטוסי תדלוק מתקדמים, בנוסף לארבעה שנרכשו מדגם KC-46. בכך יורחב לשישה צי המתדלקים החדשים של צה"ל. המטוסים החדשים יצוידו במערכות ישראליות ויותאמו לדרישות המבצעיות של חיל האוויר.
היקף העסקה נאמד בכחצי מיליארד דולר והיא ממומנת מכספי הסיוע האמריקאי. מדובר באבן דרך משמעותית במהלך התעצמות רחב היקף למעגל שלישי ורביעי, שמשרד הביטחון מנהל עבור צה"ל.
מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר ברעם, מסר: "המתדלקים החמישי והשישי יחזקו את חיל האוויר – הזרוע האסטרטגית הארוכה של צה"ל – בכדי להגיע בעוצמה ובהיקפים גדולים יותר למרחבים רחוקים מאוד. נמשיך לפעול יחד כדי לחזק את צה"ל במערכה הנוכחית ולקראת אתגרי עתיד".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו