ההסכם הזמני בין ארצות הברית לאיראן מאפשר לפקחי הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית להיכנס לאיראן, כך אמר היום ראש הסוכנות, לאחר שטהרן ציינה כי אתרים מרכזיים יישארו מחוץ לתחום עד שיושג הסכם סופי עם וושינגטון והסנקציות יוסרו.
"יש הסכם, וכדי לעמוד בהסכם הזה, הסוכנות תצטרך לקבל גישה ולפקח", אמר ראש הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, רפאל גרוסי, במסיבת עיתונאים ביפן. "אנחנו מקווים להיות שם בקרוב".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו