Shai Peled
הזמן של
Shai Peled
כרגיל, כתיבה עילגת, גסת רוח ומלאה בקפיצות לוגיות. והכי כואב לי שאת חושבת שאת שמאלנית (את לא), בעלת פתרון לבעיות ישראל (אין לך). אים הבדל בינך לבין בן גביר וסמוטריץ. פשוט אין.
פוסט עילג ונבוב כרגיל (והתחלתי לקרוא רק מהפוסט האוילי על יאיר לפיד). האמת שאין כאן אפילו הבעת דעה מנומקת אלא אוסף קטעים מהתקשורת ופרשמות תמוהה !. ושתי הערות/הארות קטנות: 1. נתניהו, אכן ... המשך קריאה

פוסט עילג ונבוב כרגיל (והתחלתי לקרוא רק מהפוסט האוילי על יאיר לפיד). האמת שאין כאן אפילו הבעת דעה מנומקת אלא אוסף קטעים מהתקשורת ופרשמות תמוהה !.
ושתי הערות/הארות קטנות:
1. נתניהו, אכן נאשם בשוחד והפרת אמונים לטעמי, אסור שיהיה ראש ממשלה גם אם עדיין לא הורשע. אבל בואו לא נשכח שבנט היה מנכ"ל מועצת ישע ! זה פשע מוסרי גדול, לטעמי פשע נגד עם שלם.
2. אין שום הבדל בין בליכוד וגושו ויש עתיד וגושה, ביחס לשלוש הבעיות הגדולות המאיימות על מדינה ישראל:
א. הכיבוש והאפרטהייד בשטחי הכיבוש.
ב. סוגית הערבים במדינה כלומר אי הפיכתה למדינת כל אזרחיה.
ג. הפער הענק הסלתי נתפס בין עשירים וענייםף כלומר אי הפיכת ישראל למדינה סוציאליסיטית

כל שאר ההבדלים שהכותבת מנסה למצוא…. זניחים, מטעים ומייצגם את הגיונה התועה של הכותבת.
אבל נותן מוטיבציה לענות לה. בכך ננוחם.

בניגוד לקודמי המגיבים, הפוסט לא חד וממש לא תענוג לקרוא וכמובן שתומכת יאיר לפיד, הכותבת רוצה שיהיה שם סבבה.... לא דתיים, לא ערבים, לא מהומות וכמובן שלא פתרונות. אז לתאור המצב לאשורו - י... המשך קריאה

בניגוד לקודמי המגיבים, הפוסט לא חד וממש לא תענוג לקרוא וכמובן שתומכת יאיר לפיד, הכותבת רוצה שיהיה שם סבבה…. לא דתיים, לא ערבים, לא מהומות וכמובן שלא פתרונות.
אז לתאור המצב לאשורו – ירושלים נכבשה במלחמת ששת הימים, מלחמה שיזמה ישראל ובמהלכה ביצעה כיבוש קולניאליסטי נרחב. בשם כמיהתו הנצחית של העם היהודי לירושלים וגרגרנותו הצבאית של העם היושב בציון, לא הסתפקו ראשי המדינה בירושלים המערבית וכבשו גם את חלקה המזרחי. מאז העם היושב מזרח ירושלים, העם הפלסטיני נלחם על זכותו הטבעית וההיסטורית לראות בה את בירתו הנצחית ולגרש את שלטון הכיבוש המספח של ישראל.
כך שהשאלה היא לא עוצמה צבאית, ולא דתיות משתלטת של חרדים ולא אי הפנית גב ל"אבנים עם לב אדם" כדברי המשורר הכסיל אלא כיבוש אכזר ומפלה. כך צריך לראות את ירושלים בהקשר של "יום כיבוש ירושלים".
וירושלים עצמה….. עיר יפיפיה, מעניינת הבנויה רבדים רבדים של תרבויות, אנשים , היסטוריה לצד מודרנה ולא ראוי לה לגלם את הדמות של היפיפיה השבויה בידי כובש אכזר.
נסתפק ברחביה, בהר הצופים, בגבעת רם כמו גם בעין כרם ונניח לשיח ג'רח, שער שכם וכל השאר לחזור לריבונות פלשתינית.
והרי, מה רע לבוא לבקר בירושלים כתייר !
ואף מילה על חוסר הלוגיות והנביבות של הטקסט המקורי. הכותבת הרי חובת יאיר לפיד.

ישראל פשוט מפעילה חוליות של רוצחים שכירי חרב, לקידום מטרותיה הלא צודקות וחבל שכך. כך ברוב מלחמות ישראל (רק ללא שכירי החרב) כך כבר 50 שנים בשטחים הכבושים ועוד ועוד. מדהים איך אין דיון צי... המשך קריאה

ישראל פשוט מפעילה חוליות של רוצחים שכירי חרב, לקידום מטרותיה הלא צודקות וחבל שכך. כך ברוב מלחמות ישראל (רק ללא שכירי החרב) כך כבר 50 שנים בשטחים הכבושים ועוד ועוד.
מדהים איך אין דיון ציבורי על נושא הגרעין האירני. דיון שיתמקד במוסריות הנסיון לשלילת פצצה כזו מאירן. אם לשור המועד (ארה"ב) מותר , למה לאירנים אסור?

ראיתי שמחקת את התגובה שלי... היה קשה לראוצת את האמת מול העיניים, סוף סוף מישהו מסביר לך בביקורת בונה שאת עילגת לא ממש חחכמה ובטח לא אינטלקטואלית. היופי והחשיבות של הרשתות החברתיות הוא ש... המשך קריאה

ראיתי שמחקת את התגובה שלי… היה קשה לראוצת את האמת מול העיניים, סוף סוף מישהו מסביר לך בביקורת בונה שאת עילגת לא ממש חחכמה ובטח לא אינטלקטואלית. היופי והחשיבות של הרשתות החברתיות הוא שאנישיםפ כמוך יכולים לכתוב ככל העולה על רוחם (בגבול מסוים) כך גם אני. מחיקת תגובתי, ילדותית ככל שתהיה, פוגעת בפורום.

כתבה נבובה, עילגת וסובלת מכשלים ספרותיים ולוגיים רבים. תקצר היריעה והחשק שלי למנות אותם. בגדול הייתי מציע שתחדלי לכתוב. ולעניין "לפיד חייט מיומן..." ניח שזה נכון. חייטים שייכים לבורגנו... המשך קריאה

כתבה נבובה, עילגת וסובלת מכשלים ספרותיים ולוגיים רבים. תקצר היריעה והחשק שלי למנות אותם. בגדול הייתי מציע שתחדלי לכתוב.
ולעניין "לפיד חייט מיומן…" ניח שזה נכון. חייטים שייכים לבורגנות , שמאל צריך להתנגד לה. הנה סיבה לא לאהוב את לפיד.

סגירה
בחזרה לכתבה