הזמן של
רות בן דוד 140
תודה. "אקטיביסטיים־פרדוקסאליים" , אכן נתקלתי בכאלה בשיחות טלפון וגם ניתן לראות אותם בטוויטר הם הכי קשים לשכנוע. לדעתי בבחירות הבאות אנו נראה צמצום באחוזים גם בקבוצה זו וגם בקבוצה שהתעור... המשך קריאה

תודה. "אקטיביסטיים־פרדוקסאליים" , אכן נתקלתי בכאלה בשיחות טלפון וגם ניתן לראות אותם בטוויטר הם הכי קשים לשכנוע. לדעתי בבחירות הבאות אנו נראה צמצום באחוזים גם בקבוצה זו וגם בקבוצה שהתעוררה ויצאה להפגין.

יפה כתבת. נקעה נפשו של העם והוא יצא לרחובות. נקווה שיחול שינוי , יש לשים סוף למניה בה לקה ראש הממשלה. לא רואה הבדל משמעותי בהתנהלות של טראמפ לזו של ביבי. עוד תקום ועדת חקירה לנעשה כאן ב... המשך קריאה

יפה כתבת. נקעה נפשו של העם והוא יצא לרחובות. נקווה שיחול שינוי , יש לשים סוף למניה בה לקה ראש הממשלה. לא רואה הבדל משמעותי בהתנהלות של טראמפ לזו של ביבי. עוד תקום ועדת חקירה לנעשה כאן בתחום המדיני והיותה של איראן גרעינית בזכות ביבי. חסרי החוליות שבסביבתו עוד יובאו לדין.

אם הולכים לוותר לו על ישיבה בכלא, צריך לעמוד על כך שיוטל עליו קלון וסיום הפרק הפוליטי שלו. יורחק מכל נגיעה בפוליטיקה. באופן אישי, הייתי מאד רוצה לראותו מאחורי סורג ובריח.
א. נכון כתבת. ב. שומעים קולות נביחה, דרכו של עולם החי, הכלב תמיד מוביל את בעליו, הבעיה נוצרת כשהכלב עיוור, חרש וחסר חוש ריח.
חשבנו שהוא רוצה רק להמלט מהדין, בשלב זה נראה שהשאיפה שלו היא יותר בכיוון דיקטטורה. עושי דבריו והם עושי דבריו, יובאו יום אחד לדין. דיקטטורות קמות, אבל הן גם נופלות. ידע כל בורג שהיום הוא... המשך קריאה

חשבנו שהוא רוצה רק להמלט מהדין, בשלב זה נראה שהשאיפה שלו היא יותר בכיוון דיקטטורה. עושי דבריו והם עושי דבריו, יובאו יום אחד לדין. דיקטטורות קמות, אבל הן גם נופלות. ידע כל בורג שהיום הוא לא רק בורג, הוא שותף פעיל להחלת דיקטטורה בישראל. ההון האנושי יברח מכאן, ואותם אלה שבחרו בו ירגישו את הנוגש, אין לי ספק בכך הם אלו שיקומו עליו ועל המושחתים שאיתו. זוועה, עצוב.

סגירה
בחזרה לכתבה