guy gavrieli
הזמן של
guy gavrieli
חופש הטמטום באוניברסיטאות. רוטרדם עיר נמל בו רוב העודים מוסלמים. למה יש לצפות מהאזרחים ממדינות אירופה שאפילו לא מבינים שהם עוברים כיבוש זוחל.
טעות של הזויי מע' המשפט החסודים. ב 7.10 מחבלי הנוחבה לא היו בני אדם. אלא מפלצות שחובה היה להורגם. היום הפרקליטות הפכה לנציגת הפלסטינאים ולאוייבת חיילי צהל ואזרחי המדינה הנורמטיבים (ח... המשך קריאה

טעות של הזויי מע' המשפט החסודים. ב 7.10 מחבלי הנוחבה לא היו בני אדם. אלא מפלצות שחובה היה להורגם. היום הפרקליטות הפכה לנציגת הפלסטינאים ולאוייבת חיילי צהל ואזרחי המדינה הנורמטיבים (חלאות הפרקליטות לא מייצגים אותם ובעיני הם פושעים שמקומם בכלא).

הלוואי וטרמפ יכסח את אירופה. היום מדינות אירופה נהנות למהגנה האמריקאית ומצפצפות על ארה"ב ומתעללות בישראל. מדינות כמו בלגיה, ספרד, נורווגיה (שלא בברית נטו), אירלנד סלובניה וכו' פועלות בי... המשך קריאה

הלוואי וטרמפ יכסח את אירופה. היום מדינות אירופה נהנות למהגנה האמריקאית ומצפצפות על ארה"ב ומתעללות בישראל. מדינות כמו בלגיה, ספרד, נורווגיה (שלא בברית נטו), אירלנד סלובניה וכו' פועלות ביהירות, זחיחות וצביעות כיוון שאינן באמת מאויימות. מקווה שטרמפ יכסח אותן ויביא התחזקות משמעותית של הימין באירופה. ראינו מה קרה בבחירות אתמול בצרפת המטורללת. השמאל המטורף משתולל.

זאת "המועצה לזכויות הטרור" של האום. ארגון "אנטי ישראלי" קיצוני שהיטלר היה רואה בו ידיד אמת. לא צריך לתת לתומכי הטרור האלו כלום חוץ ממטען פעיל שהכין חמאס שישמיד אותם.
בנורבגיה לא לומדים כלום מההיסטוריה. היינו באוסלו, הרשות שלטה בעזה, חמאס השתלט בקלות על עזה ורצח את אנשי הראשות. רק טיפשים חוזרים על טמטום פעמיים.
מחמשת הרמטכ"לים האחרונים, הרמטכ"ל היהיר ביותר שפעל להקטין את צה"ל ככל יכולתו (לדברי האלוף בריק) ושלא ידע לקבל ביקורת וביטל ומסמס בשקרים כל בקורת אמיתית בטענה שאינה נכונה, הוא גדי איזנקו... המשך קריאה

מחמשת הרמטכ"לים האחרונים, הרמטכ"ל היהיר ביותר שפעל להקטין את צה"ל ככל יכולתו (לדברי האלוף בריק) ושלא ידע לקבל ביקורת וביטל ומסמס בשקרים כל בקורת אמיתית בטענה שאינה נכונה, הוא גדי איזנקוט.

סגירה
בחזרה לכתבה