הזמן של
שלמה וייס
לפיד לא יהיה ראש ממשלה אף פעם משום שהחרדים הטילו, מטילים, ויטילו על זה ווטו ומי שיודע חשבון פשוט יודע שאי אפשר להקים ממשלה בלא לפחות חלק מהחרדים ובטח לא ממשלה יציבה. מה גם שנראה שלפיד ל... המשך קריאה

לפיד לא יהיה ראש ממשלה אף פעם משום שהחרדים הטילו, מטילים, ויטילו על זה ווטו ומי שיודע חשבון פשוט יודע שאי אפשר להקים ממשלה בלא לפחות חלק מהחרדים ובטח לא ממשלה יציבה.
מה גם שנראה שלפיד לא שכנע איש בכישוריו להיות ראש ממשלה וכל מעמדו נובע מהיותו אנטי נתניהו.

מאחר שגם בנט יודע שאם בגללו לא תקום ממשלת ימין זוהי סוף הקרירה הפוליטית שלו , והברנש אינו טירון או טיפש ברור שלא יעשה מעשה איווט שעיוות רצון בוחריו.
ככה זה נראה כשהקנאה התאווה והכבוד אשר מוצאים אדם מן העולם כל אחד לחוד, חוברים להם יחדיו בעת ובעונה אחת. דחיית סיפוקים היא תכונה חשובה לכל אדם ,בטח ובטח למתיימר להנהיג, לידיעת הקורא גדע... המשך קריאה

ככה זה נראה כשהקנאה התאווה והכבוד אשר מוצאים אדם מן העולם כל אחד לחוד, חוברים להם יחדיו בעת ובעונה אחת.

דחיית סיפוקים היא תכונה חשובה לכל אדם ,בטח ובטח למתיימר להנהיג, לידיעת הקורא גדעון סער.

כפי שזה נראה עתה, נתניהו יכול להיות די רגוע מהבחינה הפוליטית אך ממש לא מזו המשפטית למרות שגם שם נחל עד כה לא מעט נצחונות קטנים ולא רק בדעת הקהל אלא גם בבית המשפט. כעת נותר לכל אחד לחשוב... המשך קריאה

כפי שזה נראה עתה, נתניהו יכול להיות די רגוע מהבחינה הפוליטית אך ממש לא מזו המשפטית למרות שגם שם נחל עד כה לא מעט נצחונות קטנים ולא רק בדעת הקהל אלא גם בבית המשפט.
כעת נותר לכל אחד לחשוב עם עצמו אם הוא אוהב זאת או לא , אך זהו המצב.

א. יש תקציב המשכי כך שנתניהו לא שיקר , לפחות לא בענין זה. ב. לא אמר שבן גביר לא יהיה חבר בוועדות אלא שלא יהיה יו"ר וועדה וחבר בוועדה למינוי שופטים. ג. אכן הייתה זו הופעה מצוינת של האדם ... המשך קריאה

א. יש תקציב המשכי כך שנתניהו לא שיקר , לפחות לא בענין זה.
ב. לא אמר שבן גביר לא יהיה חבר בוועדות אלא שלא יהיה יו"ר וועדה וחבר בוועדה למינוי שופטים.
ג. אכן הייתה זו הופעה מצוינת של האדם המוכשר כ"כ במגוון תחומים רחב כ"כ, היה זה תענוג צרוף לצפייה ולא משנה לאיזה מחנה פוליטי הצופה משתייך.

טוב, מהיכן להתחיל? א. אכן הציבור החרדי כולו חש מאז ומתמיד וביתר שאת בתקופה זו שישנה כלפיו אכיפה בררנית וכשרואה את התמונות מחוף הים כשהוא נאלץ לוותר על בבת עינו דהיינו תפילות בבית כנסת ו... המשך קריאה

טוב, מהיכן להתחיל? א. אכן הציבור החרדי כולו חש מאז ומתמיד וביתר שאת בתקופה זו שישנה כלפיו אכיפה בררנית וכשרואה את התמונות מחוף הים כשהוא נאלץ לוותר על בבת עינו דהיינו תפילות בבית כנסת ולימוד תורה תחושה זו מקבלת משנה תוקף.
ב. אין לזה שום קשר לפלג הירושלמי שהוא פלג מזערי וקיצוני ואינו גורם אלא לראקציה אצל הכלל החרדי ואני כותב זאת כחרדי מבטן השייך למינסטרים החרדי.
ג. להבא נא להבדיל בין ב האחים אדמורי"ם מויז'ניץ שחסידי האחד התפרעו-בצדק או שלא-לעומת השוטרים והאחר הוא אשר הורה לפתוח את מוסדות הלימוד אך הדגיש שאין להתעמת עם השוטרים כלל.
ד. ללא כל קשר לנ"ל אסיים בתפילה ותקווה שיוסר מעלינו נגע הקורונה ובעקבותיו הריחוק החברתי שהוא גורם בין איש לרעהו ובין מגזר זה לאחר.

איני מצביע ליכוד אך לא אמנע מלציין שבעיני שריון של לוי אבקסיס הוא תמוה מאחר שלא נראה שהיא מביאה עמה ערך מוסף כל שהוא
סגירה
בחזרה לכתבה