המושג "שרשרת הערך" אינו חדש, מדובר במודל משנת 1985 שפותח על ידי פרופסור מייקל פורטר. המודל מתאר את התהליך שבו מוצר או שירות מייצרים ערך בכל שלביהם – משלב הייצור ועד הצריכה – תוך יצירת ביקוש וחיבורו לקהל היעד.
לאורך השרשרת, מתקיימת חלוקה הוגנת ומאוזנת של הערך בין היצרן, המפיץ והקמעונאי. אך כאשר האיזון מופר, כמו במקרה של וולט בישראל, מתחיל כדור שלג כלכלי שעלול לפגוע בכל המעורבים – מסעדות, שליחים ולקוחות.
פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה,
אנא צרו קשר.
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם