RARAR NANAN
הזמן של
RARAR NANAN
תודה לכותב שהסביר לנו מי האוויל שהתחיל את החרדיות. זה יפה מאוד שאב ואם חרדים שבנם יראה את העולם ויבחר אחרת מאשר האינדוקטרינציה שתוכננה עבורו, אבל זו המשמעות של לגור במדינה חופשית. גם אנ... המשך קריאה

תודה לכותב שהסביר לנו מי האוויל שהתחיל את החרדיות. זה יפה מאוד שאב ואם חרדים שבנם יראה את העולם ויבחר אחרת מאשר האינדוקטרינציה שתוכננה עבורו, אבל זו המשמעות של לגור במדינה חופשית. גם אני חרד – חרד שבני ייהרג בהגנה על ציבור היורק עליו, או על חבורת משיחיסטיים המנסים להתגנב אל הר הבית עם טלה ופרה אדומה.

אף אחד לא מתפטר עד שנתניהו עף! נתניהו רק ינצל את זה למנות רמטכ״ל וראש שב״כ שלא יאיימו עליו ויחזיר את ההפיכה המשפטית. אין לו שום מצפון או מעצורים!
זו הטרגדיה הגדולה- לא רק שנפלנו על ראש הממשלה הגרוע בתולדותינו, נפלנו גם על הכנסת הגרועה בתולדותינו - 63 אפסים + האסון, ומולם אפוזיציה חלבית עם גנץ הפתי ששוב (שוב!) תוקע אותנו עם ביבי, ... המשך קריאה

זו הטרגדיה הגדולה- לא רק שנפלנו על ראש הממשלה הגרוע בתולדותינו, נפלנו גם על הכנסת הגרועה בתולדותינו – 63 אפסים + האסון, ומולם אפוזיציה חלבית עם גנץ הפתי ששוב (שוב!) תוקע אותנו עם ביבי, לפיד שחוץ מנאום בכנסת פה ושם לא שומעים עליו, וכל השאר אף אחד לא זוכר מי הם. כפי שציינה הכותבת, קריב ולזימי הם היחידים שנותנים עבודה. 2 מול 64 זה לא מספיק.
והבדיחה היא עלינו.

בישראל הוצתה מלחמת התרבות היהודית. כפי שישראל דאגה לממן את חמאס, גם כאן הציבור החילוני מממן את יריביו. לכן הדבר הראשון והחיוני ביותר הוא לנתק את כל מקורות המימון המדינתיים ממוסדות הדת ה... המשך קריאה

בישראל הוצתה מלחמת התרבות היהודית. כפי שישראל דאגה לממן את חמאס, גם כאן הציבור החילוני מממן את יריביו. לכן הדבר הראשון והחיוני ביותר הוא לנתק את כל מקורות המימון המדינתיים ממוסדות הדת הפרטיים.
מי שירצה שיהיה לו מועצת רבנים, ישיבות, מקוואות, ומוסדות אינדוקטרינציה דתית לילדיו – יתכבד וישלם עליהם בעצמו. הציבור החרדי שרוצה לתחזק את מוסדות הדת שלו והפרזיטים העומדים בראשם יאלץ לצאת לעבודה, שזה הרבה יותר חשוב למדינה מאשר לגייס אותם.
כך, הדרך להתמודד עם סרבנות הגיוס החרדית עוברת באופן פרדוקסלי דרך פטור גורף מגיוס לכל המגזר הזה – ללא שום התחייבות לישיבות! ומצד שני עצירת כל מקורות המימון הציבורי שלהם. רק לאחר שיסגלו תרבות של עבודה וכל המשתמע מכך, נוכל לדבר על הגיוס שלהם. תיקון 75 שנות עיוות יקחו 10 שנים לפחות.

אני רוצה לדעת מי בא עם הרעיון המתועב של ״מכסות״ גיוס. הגיוס הוא חובה פרסונלית של האזרח, לא של אירגונים. או שיש או שאין הצדקה לגיוס של האזרח - מה פתאום להעביר את הסלקציה לישיבות או גופים... המשך קריאה

אני רוצה לדעת מי בא עם הרעיון המתועב של "מכסות" גיוס. הגיוס הוא חובה פרסונלית של האזרח, לא של אירגונים. או שיש או שאין הצדקה לגיוס של האזרח – מה פתאום להעביר את הסלקציה לישיבות או גופים סקטוריאליים אחרים שיחליטו על פי שיקוליהם את מי לשלוח לגיוס? האזרחים אינם ליטרת בשר שרב כלשהו יחליט האם ישלח אל הצבא. מכסות גיוס מנרמלות את היחס של מנהיגי הציבור החרדי אל הציבור שלהם כצאן חסר בינה שיעשה מה שיגידו לו – את זה בדיוק יש לפרק ולהפוך את הציבור החרדי מעדר לאנשים.
רוצים מכסות? בבקשה. 400 עילויים בתורה שיקבלו מעמד מקביל לספורטאי מצטיין. כל אחד יכול להגיש מועמדות, הרבנים יכולים להגיש המלצות, ומערכת הביטחון תאשר פרטנית את האנשים.
כל השאר – מלש"בים.

עלפי תחקיר ״זמן ישראל״ אדון יו״ר חוקה חוק ומשפט גר בבית לא חוקי שעומד נגדו צו הריסה מזה כ-8 שנים. ההתנחלות הלא חוקית בה הוא גר הוכשרה בדיעבד באורך פלא. לכן לפני שהאדון מטיף לנו על ״שאלה... המשך קריאה

עלפי תחקיר "זמן ישראל" אדון יו"ר חוקה חוק ומשפט גר בבית לא חוקי שעומד נגדו צו הריסה מזה כ-8 שנים. ההתנחלות הלא חוקית בה הוא גר הוכשרה בדיעבד באורך פלא. לכן לפני שהאדון מטיף לנו על "שאלה כבדה של ניגוד עניינים ולו אף רק למראית עין" ראוי כי ימלא את החוק ויבצע את הצו.

לפיד וליברמן הם פופוליסטים שעוסקים בתפל במקום בתוכנית מהותית לטווח ארוך. הרבה יותר חשוב מגיוס תלמידי הישיבות לאלתר זה פירוק הישיבות ושחרור התלמידים לעולם החופשי. הגיוס משמש את הרבנים כא... המשך קריאה

לפיד וליברמן הם פופוליסטים שעוסקים בתפל במקום בתוכנית מהותית לטווח ארוך. הרבה יותר חשוב מגיוס תלמידי הישיבות לאלתר זה פירוק הישיבות ושחרור התלמידים לעולם החופשי. הגיוס משמש את הרבנים כאיום הכולא עשרות אלפי אברכים בישיבות תחת שליטתם. הסרת איום הגיוס מצד אחד והפסקת הקצבאות מצד שני יאפשר להם לצאת לחופשי ולחפש עבודה. את הכספים המשמעותיים שיחסכו יש להפנות לפיצוי המשרתים. תוך זמן קצר אופציית השרות בצה"ל תהפוך אטרקטיבית גם בשבילם, ומרצון, בלי לההרג על קידוש הרבנים.

סגירה
בחזרה לכתבה