כל אחד מהעריקים המשוחררים הופך לסמל בעיני הצעירים האחרים, מקבל כסף רב וזוכה לכבוד מלכים בקהילה, וברור שאף אחד מהם לא הולך ולא ילך להילחם בלבנון.
מזכיר משהו- מחבל שרוצח יהודים מקבל אותו יחס מהרשות הפלסטינית.
שניהם, הרשות וחסידות גור ,רוצים בהשמדת מדינת ישראל. רק ש"חסידות" כורתת את הענף שעליו הם יושבים. רק פגיעה בכיסם של ה"חסידים" ושל משלחי המחבלים תפתור את הבעיה.
כל אחד מהעריקים המשוחררים הופך לסמל בעיני הצעירים האחרים, מקבל כסף רב וזוכה לכבוד מלכים בקהילה, וברור שאף אחד מהם לא הולך ולא ילך להילחם בלבנון.
מזכיר משהו- מחבל שרוצח יהודים מקבל אותו ... המשך קריאה

