לומדי התורה הם, ורק הם, האליטה שבכלל האנושות, הם גאוותינו, ובזכות לימוד תורתם חיותיינו !!! לא אני אמרתי זאת, אלא חז"ל, ןאין מי שיכול להתקרב לחוכמתם ויידיעתם , אפילו כחוט שערה.