אינני חרדי ואני דורש מהחרדים שאינם לומדים כראוי להתגייס.וזה עתיד לקרות.
אבל,הכתבה הזו עוסקת בזכות ההפגנה ולא בדרישה לגיוס!
ואשר על כן
זכותם להפגין בעוצמה בדיוק כפי שעשיתם אתם.אין לכם שו... המשך קריאה
אינני חרדי ואני דורש מהחרדים שאינם לומדים כראוי להתגייס.וזה עתיד לקרות.
אבל,הכתבה הזו עוסקת בזכות ההפגנה ולא בדרישה לגיוס!
ואשר על כן
זכותם להפגין בעוצמה בדיוק כפי שעשיתם אתם.אין לכם שום זכות יתר!!!!

