אני קורא פה הרבה הקנטות והקטנות מכל צד. זו בהחלט לא הדרך! כל יהודי יודע מה משמעות הפילוג. הליטאים לפחות רוצים הדברות, חסידות גור מזמן מנסה להתנתק וחבל. מקווים שנמצא את הדרך ביחד