תסלחו לי אבל הם צודקים.
אין לנו שום זכות להפקיע את פלסטין מתושביה הוותיקים, דיירי יפו מלאבס, צפת ואל קודס.
הזכות היחידה היא תורת ישראל שנתנה לו את הארץ הזו !
ואם אנחנו יורקים לתורת ישראל בפרצוף, ומשליכים לכלא את אלו שמתאמצים לשמר אותה,
באמת מגיע לנו שיזרקו אותנו לים.
לפני שאתם מתעצבנים על דברי, תחשבו רגע……
תסלחו לי אבל הם צודקים.
אין לנו שום זכות להפקיע את פלסטין מתושביה הוותיקים, דיירי יפו מלאבס, צפת ואל קודס.
הזכות היחידה היא תורת ישראל שנתנה לו את הארץ הזו !
ואם אנחנו יורקים לתורת ישר... המשך קריאה
