כול הכבוד שיחסמו שיעשו מה שהם חושבים לנכון העיקר שימשיכו להגן עלינו ולייצר 90 אחוז של הגנה בכיפת ברזל שבאו זה לא נתון טבעי ועוד ניסים שלא באמת צריך לכתוב כולנו בפניים יודעים שהם עושים ה... המשך קריאה
כול הכבוד שיחסמו שיעשו מה שהם חושבים לנכון העיקר שימשיכו להגן עלינו ולייצר 90 אחוז של הגנה בכיפת ברזל שבאו זה לא נתון טבעי ועוד ניסים שלא באמת צריך לכתוב כולנו בפניים יודעים שהם עושים הרבה
