שר החוץ של איראן, עבאס עראקצ'י, אמר כי הייתה "התקדמות משמעותית" בשיחות עם ארצות הברית בנוגע לסיום המלחמה בין ישראל לחזבאללה בלבנון.
"התיווך הפקיסטני והקטארי הניב התקדמות משמעותית לסיום מלחמת לבנון", כתב עראקצ'י בטוויטר. לדבריו, הקמת תא למניעת חיכוך בסכסוך בלבנון היא "המבחן האמיתי הראשון".
הוא ציין תחומים נוספים שבהם הושגה התקדמות במשא ומתן בשווייץ: "ייצוא הנפט והפטרוכימיקלים הוחרגו, המצור הוסר, חלק מהנכסים המוקפאים שוחררו, ותוכנית שיקום ופיתוח גדולה הושקה עבור איראן".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו